čtvrtek 8. prosince 2011

Panenky - lenkasdolls

Takže, některé techniky šití panenek jsem už znala - ale, stále něco chybělo a tím byla klasika - panenka waldorfského typu. Takže jsem hledala a hledala - vlastně já ty stránky Lenky Indráčkové měla uloženy v oblíbených již dlouho - ale jaksi stále nebyl vhodný termín. Až jednou ..... No prostě, sebrala jsem odvahu - jela vlakem (já, která cestuji tímto prostředkem jednou za čtyři roky) do Pardubic a přivezla jsem si chlapečka. To oblečení jsem teda koupila, protože to bych fakt nedala :)))))


4 komentáře:

  1. Jituš, Ty jsi panenková královna! a jak koukám, taky pekařka! musím to proštudovat, ty recepty, taky ráda peču v pekárně. v našem pojetí obvykle bezlepkový, nebo kváskový chleba.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitka nádherné sú všetky tvoje bábiky si proste šikovnica šikovná všetko do čoho sa pustíš je super

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný chlapeček, také jsem si prošla waldorfským obdobím, já dcerce ušila chlapečka Vojtíška :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Super chlapeček. Také jsem byla u Lenky na kurzu a ne na jednom. Možná, že jsme se tam i potkaly.

    OdpovědětVymazat