čtvrtek 8. prosince 2011

Panenky - luciami a pristela

Patchwork - to je široký pojem. Je tu klasický patchwork s bloky např. ninepatch, opilcova stezka, drážďanský talíř (ty jsem použila v první dece). Velkým pojmem a výzvou je třeba babiččina zahrádka - technika šitá v ruce. Nebo různé samplery jako je Dear Jane, Dear Hannah, Farmes Wife Quilt a jiné. Je tu ale i moderní patchwork a další techniky s ním spojené.
Jakýmsi dalším pokračováním mého šití byly tašky - ušít si tak jednu jedinou patchworkovou. No bylo jich víc.

No a to co následovalo se dalo jen očekávat - ušít si tak jednu jedinou panenku a můžu být spokojená. Na panenkové diskuzi na dámě dvě děvčata ze Slovenska  - luciami a pristela  uspořádaly několik kurzíků na panenku v Praze a já měla to štěstí, že jsem se ho taky zúčastnila - a to byla má první šitá panenka v životě Evička. Stejný střih (nebo zmenšený) a postup jsem použila i na další panenky, kterými jsem obdarovala buďto kamarádky nebo kolegyně a kolegy.








1 komentář:

  1. Podle mě je umění i namalovat ty očička. Úplně mě okouzlila panenka s červenými šatičkami. :o) Všechny jsou kouzelné !!!

    OdpovědětVymazat