pondělí 14. listopadu 2011

Taškování

Někde jsem slyšela, nebo četla, že každá patchworkářka má ušitou tašku. Proto asi také jedno číslo časopisu Švadlenka bylo věnováno taškám. Takže - a opět bych to nebyla já - vyrazila jsem na kurzík k Helence Prokopové a stvořila svou uplně první tašku.


Pak jsem ještě byla na kurzíku samozřejmě v našem klubu, a potom ještě na kurzu volánové tašky u Květy Sudové. Další kurzík tentokráte s Renatou Bažantovou jsem absolvovala v klubu Barvínek v Plzni. Nálada byla jako vždy výborná.

volánová taška
No a další tašky už šly jaksi samy od sebe. Nebudu je sem dávat všechny, tak vložím alespoň odkaz na mou galerii na picassu

V říjnu roku 2010 jsem objevila Bellet a její časopis Marina. I stvořila jsem tašku podle Bellet - všechny Marinačky ji znají jako kabelku Jasmína. Samozřejmě, že mám v plánu ušít i další podle Ivanky, ale na vše teprve přijde čas. Tak aspoň tu první:


No a ke kabelce samozřejmě peněženka - opět podle časopisu Marina


Žádné komentáře:

Okomentovat